שאלות ותשובות
אין צורך להירשם לאתר וניתן לבצע רכישה כאורח. יחד עם זאת, כן צריך למלא פרטים על מנת שנדע לאן לשלוח את החבילה וכיצד ליצור עמך קשר.
בסיום תהליך הקנייה תועברו לעמוד “תודה” שבו יוצג לכם אישור ביצוע הרכישה יחד עם מספר הזמנתכם. אישור אוטומטי של ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא”ל שלכם.
במידה והאישור האוטומטי לא הגיע אליכם למייל תוך 24 שעות יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 09-7405992.
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי.
לא תמיד, לעיתים יש מחירים ייחודיים לאתר.
בהחלט, ניתן לחלק את סכום הקנייה עד שלושה תשלומים שווים. במידה וצריך חלוקה רחבה יותר ניתן לבצע רכישה טלפונית מול שירות הלקוחות בטלפון 09-7405992.
בהחלט כן! אתר EYE OPTIC הינו אתר מאובטח בתעודת SSL רשמית ובעזרים נוספים שמגבירים את אבטחת האתר כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר EYE OPTIC.
כן, ניתן להחליף מוצר בחנות EYE OPTIC עד 30 ימי עסקים מעת קבלת המוצר מאתנו.
ניתן למצוא פירוט מלא בנושא בדף "הנחיות להחזרה והחלפת מוצרים"
משלוח חינם עם שליח עד הבית בדואר שליחים – 5 עד 21 ימים.
ניתן גם לבצע איסוף עצמי – מרעננה, רח' אחוזה 97. ניצור עמכם קשר כאשר הפריט יהיה מוכן לאיסוף, ניתן לאסוף בשעות פעילות של החנות: ימי א'-ה' 9:30-18:45, ימי ו' 9:30-13:30.
*הזמנים לעיל לא כוללים עוד יום אריזה מיום אישור העסקה ע”י חברת האשראי.
*זמני משלוח מפורטים מעלה וכוללים ימי עסקים בלבד: ימים א-ה, לא כולל שישי, שבת וחג.
*משלוח עד הבית ליישובים מרוחקים – מתקיימת חלוקה רק פעמיים בשבוע.
כמובן שיש אחריות על מסגרות המשקפיים ומשקפי השמש שנרכשו דרך אתר EYE OPTIC. האחריות היא לשנה מיום הרכישה בגין פגם בייצור או קילוף צבע על כל דגמי המשקפיים. במקרה של פגם הנכלל תחת האחריות, יוחלף המוצר או יתוקן, לשיקול דעת החברה. אין אחריות על שבר כלשהו. החברה אינה מתחייבת להחזיק במלאי חלקי חילוף ובמידה של העדר חלקים, עשויה הזמנתם מהיצרן לערוך מס' שבועות.
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל [email protected] או בטלפון 09-7405992 ולפתוח מס' פנייה ואז לשלוח את המוצר אלינו בדואר רשום לכתובת:
EYE OPTIC
אחוזה 97 רעננה
4360024
בציון הפרטים:
שם מלא עליו בוצעה ההזמנה
מס’ טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר
מס' מעקב לאחר שליחת המוצר בדואר רשום – למייל [email protected]
או להביא את המוצר אלינו לחנות הממוקמת באחוזה 97 רעננה.