עדשות מגע להאטת קצב התקדמות קוצר הראייה אצל ילדים ונוער

מספר גבוה במשקפיים לילדים

ממש כמו שאר איברי הגוף, גם העיניים גדלות ככל שהילדים מתבגרים. לכן, ברוב המקרים ילדים עם קוצר ראיה, יצטרכו להרכיב משקפיים עם עדשות עבות יותר ככל שהם גדלים, וכך גם התלות שלהם במשקפיים תלך ותגדל. מצב זה לא נוח עבור ילדים רבים, וכן גם מגדיל את הסיכון לפגיעה בבריאות העין. אנשים רבים תוהים האם קוצר ראיה יכול להשתפר, התשובה לכך היא – שאנו יכולים לנהל את קוצר הראיה ולהאט אותו. במאמר הבא ניתן לקרוא על טיפול להאטת התקדמות קוצר הראיה אצל ילדים בעזרת עדשות ייחודיות, וכן על טיפים לרכישה נכונה.

קוצר ראיה גבוה – תסמינים

ישנם כמה תסמינים היכולים להעיד כי הילד סובל מקוצר ראיה, כגון:

  • קושי בקריאה מהלוח שבכיתה – במידה והמורה שיתף את ההורים כי הילד מתקשה בקריאה מהלוח, גם כשהוא נמצא די קרוב אליו, הדבר אמור להדליק להורים נורת אזהרה המעידה על קוצר ראייה.
  • ישיבה קרוב מדי לטלוויזיה – במידה וההורים שמים לב כי הילד נוטה לשבת קרוב מדי למסך הטלוויזיה, הדבר עשוי לנבוע עקב קוצר ראייה.
  • כיווץ העיניים – ילדים נוטים לכווץ את העיניים על מנת לנסות למקד את הראייה ולשפר אותה. לכן, במידה וקולטים ההורים כי הילד נוטה לכווץ את העיניים בתדירות, יכול להיות שהדבר נובע מקוצר ראייה.

 

הסרת משקפיים ללא לייזר

הילד סובל מקוצר ראייה – מה לעשות?

יש פתרונות!

  • עדשות המגע MiSight לילדים להאטת התקדמות המיופיה
    עדשות המגע היומיות מייסייט MiSight פותחו במיוחד כדי להאט את קצב התקדמות המיופיה אצל ילדים. הן נראות ומרגישות כמו עדשות מגע רכות רגילות אבל יש להן עיצוב אופטי שונה. מחקרים קליניים שבוצעו על עדשות מייסייט MiSight  הוכיחו שקצב התפתחות המיופיה קטן ב-59% בממוצע בהשוואה לתיקון ראיה רגיל. כלומר, קצב העלייה במרשם המשקפיים יואט וגם הסיכון לבעיות עיניים נוספות בעתיד יפחת.

עדשות המגע מייסייט MiSight הוכחו באופן קליני להאטת קצב עליית המספר אצל ילדים ונוער החל מגיל 8.

  • משקפיים לילדים להאטת התקדמות המיופיה
    משקפיים שפותחו במיוחד לטיפול בהאטת התקדמות קוצר הריאה ונבדקו מחקרית. המשקפיים פועלים בשיטה חדשנית וייחודית שמפחיתה ניגודיות ומעכבת את התארכות גלגל העין. המשקפיים מפחיתות בממוצע 59% בהתקדמות המיופיה אצל ילדים שהרכיבו את המשקפיים באופן מלא.

>> למידע נוסף על משקפיים לילדים להאטת התקדמות המיופיה

 

ילדים ובני נוער שמרכיבים עדשות מגע מיי סייט משתפים את החווייה שלהם:

פעולות נוספות שניתן לעשות על מנת לטפל בקוצר ראייה בקרב ילדים:

  • להרחיק את הילד ממסכים – ממצאים ממחקרים רבים מעידים בצורה חד משמעית, כי ישנו קשר ישיר בין עליית קוצר ראייה בקרב ילדים, לבין אורח חיים שכולל חשיפה ממושכת למסכים. על כן, מומלץ ביותר לצמצם עד כמה שאפשר את חשיפת הילד למסכים, ובמקרים שבהם הילד כן נחשף למסכים, להשתדל שהילד לא יהיה קרוב מדי למסך.
  • לבלות עם הילדים בחוץ – הילדים מבלים זמן רב בתוך הבית או בכיתה, ולכן בכל הזדמנות שיש, מומלץ מאוד לתכנן עבורם יותר פעילויות בחוץ. מחקרים רבים מראים שהתפתחות המיופיה (קוצר ראייה), נגרמת כתוצאה מרמות תאורה נמוכות, דבר שעשוי להיות קשור בצורה ישירה לזמן המועט שבו ילדים מבלים מחוץ לבית. עלייה בזמן שבו ילדים יבלו מחוץ לבית, הוכחה גם כיעילה במטרה לעכב את התחלת המיופיה בצורה משמעותית. אחת מהסיבות לכך היא שהשמש מגבירה חשיפה לויטמין D, שככל הנראה יש לו תפקיד בגדילת העין. בנוסף, ילדים מבצעים יותר פעילויות עם הסתכלות לטווח הרחוק כשהם נמצאים מחוץ לבית, ופעילויות כאלו גורמות למידה קטנה יותר של מאמץ מהעיניים הצעירות.

 

מהיכן מומלץ לרכוש עדשות מגע לילדים / משקפי ילדים להאטת התקדמות קוצר הראיה

על מנת להבטיח רכישה מוצלחת ונכונה של עדשות לילדים (עדשות מגע ועדשות משקפיים)  להאטת קצב ההתקדמות של קוצר הראייה, מומלץ לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • מותג מוכר ואמין – כשם שישנם מותגים המתמחים בייצור מוצרי חשמל, כך ישנם מותגים המתמחים בייצור עדשות מגע המיועדים להאטת קצב ההתקדמות של קוצר הראייה בקרב ילדים. על כן, כאשר בוחרים במותג מוכר ואמין, כמו MiSight או myoslow, מבטיחים עדשות שיוצרו תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר. משמעות הדבר היא, שהילד ייהנה מעדשות מגע איכותיות ביותר וכך הטיפול יהיה יותר יעיל.
  • חנות אופטיקה מוכרת ואמינה – מומלץ ביותר לרכוש את העדשות המיוחדות מחנות אופטיקה מוכרת ואמינה. שכן, כאשר מדובר על אופטיקה כזו, מטבע הדברים גם צוות העובדים והאופטומטריסטים יהיה מקצועי ואדיב. כך, ניתן יהיה להיעזר בידע של הצוות בתהליך הרכישה, ולבחור בעדשות המתאימות ביותר לכל ילד.
  • המלצות חיוביות – בין הדרכים היותר יעילות לבחירת חנות אופטיקה לרכישת עדשות להאטת קוצר הראיה, היא קבלת המלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה או מכרים מהעבודה, אשר קיבלו בעבר שירותי אופטיקה והיו מרוצים.

 

איי אופטיק – טיפול להאטת התקדמות קוצר הראיה אצל ילדים

אנו, בחנות האופטיקה איי אופטיק, פועלים מזה שני עשורים, תוך מתן שירות מקצועי ביותר לכל אחד מלקוחותינו. צוות האופטומטריסטים בעלי ניסיון רב של כ-23 שנה, מתוכם 10 שנים בטיפול אופטומטרי במחלקת עיניים בבי"ח מאיר.

הצוות המקצועי שלנו, עבר ועובר השתלמויות בתחומים אופטומטרים שונים וטיפל במעל מ-16,000 לקוחות מרוצים במהלך השנים.

תחומי המומחיות שלנו: תחום ראיית ילדים, התאמת עדשות מולטיפוקל, משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע, הסרת משקפיים ללא ניתוח על ידי עדשות מגע, טיפול להאטת קוצר הראיה אצל ילדים ועוד.

צוות האופטומטריסטים באיי אופטיק עבר השתלמויות מקצועיות בתחום זה והינם מומחים בטיפול מסוג ניהול מיופיה

להסבר וייעוץ אישי על הטיפול צרו קשר בטלפון: 09-7431020 או בוואטסאפ: 058-7431020