עדשות מגע עם צילינדר

עדשות מגע עם צילינדר

מה זה אסטיגמציה (צילינדר)?

המשימה המרכזית של העיניים שלנו היא לשדר למוח תמונה מדויקת ככל האפשר של המציאות.

זה קורה כאשר קרני אור המוחזרות מן האובייקט או הסביבה, חוזרות לעין ומתפקסות בנקודה אחת על הרשתית. כאשר מדובר על עין עם צילינדר, יש יותר מנקודת פוקוס אחת ולכן נוצר טשטוש.

אנשים עם עין ספרית (שצורתה כדור מושלם) יראו אובייקטים באופן ברור, ואילו אנשים שיש להן עין עם צילינדר (שצורתה אליפסה) יראו אובייקטים מסוימים פחות ברור מאובייקטים אחרים.

יש עוצמות שונות של צילינדר, וכמובן שאפשר להתגבר על העיוות הזה באמצעות ניתוח, משקפיים או באמצעות עדשות מגע.

 

איך תדעו אם אתם בעלי צילינדר?

ראייה מטושטשת למרחקים שונים

תחושת עייפות בעיניים

כאבי ראש

הפתרון הנוח

כמעט למחצית מהאוכלוסייה יש רמה מסוימת של צילינדר. עם נתונים כאלה, זה לא מפתיע שטכנולוגיית עדשות המגע התפתחה עוד ועוד בשנים האחרונות. פותחו עדשות מגע שמתאימות גם אם האסטיגמציה משולבת ברוחק ראייה או קוצר ראייה.

עדשות מגע נחשבות לפתרון פופולארי מאד, שכן הן אינן דורשות אופרציה כמו ניתוח, או שינוי במראה כמו משקפי ראייה. הן קלות לשימוש ונוחות בעין.
ישנן עדשות מגע יומיות עם צילינדר וישנן עדשות מגע חודשיות עם צילינדר. עדשות מגע עם צילינדר מביאות בנוסף לנוחות גם את תיקון הראיה והליקוי האופטי. אפשר למצוא כיום עדשות מגע עם צילינדר המתבססות על טכנולוגיות מתקדמות הנותנת מענה לאוכלוסייה רחבה של בעלי צילינדר.

עדשות מגע חודשיות עם צילינדר המתבססות על טכנולוגיות אלו ואיתן ניתן ליהנות מפתרון יעיל לאורך כל זמן השימוש. עדשות האלו מיועדות לחודש ימים של שימוש ולאחר חודש מחליפים לזוג עדשות חדש. עדשות מגע יומיות עם צילינדר יש להחליף כל יום. כלומר בכל יום זוג חדש.

העיצוב החדשני

הפתרון מגיע על ידי עיצוב מהפכני של העדשות. העדשות משתמשות בלחץ הטבעי שנוצר על העפעפיים כדי לשמור אותן במקום ולמנוע את התייבשות העין ואת תזוזתן. הטכנולוגיה מעניקה נוחות מיידית וראייה חדה לאורך כל היום. טכנולוגיה נוספת, היא טכנולוגיית הרטבה אשר שומרת על לחות העדשה מבפנים. המשמעות היא שהעיניים נותרות רעננות לאורך זמן.

היתרונות בעדשות מגע אשר מותאמות במיוחד לבעלי צילינדר:

ראייה חדה, יציבה וברורה.

נוחות שנשארת מבוקר ועד לילה.

אפשרות ליהנות מכל פעילויות הספורט הרגילות.

צריכים להתייעץ עם האופטומטריסט על התאמת עדשות המגע הנכונות עבורכם? איי אופטיק, קליניקה המתמחה במכירת מגוון פתרונות אופטומטרים במקום אחד. לסקירת המוצרים והשירותים המוצעים על ידנו, ביניהם עדשות מגע עם צילינדר – לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף בטלפון – צרו קשר ב  09-7431020