משקפי שמש פוטוכרומיים

עדשות פוטוכרומיות – משקפי ראיה מתכהים

הכירו אותם: משקפי ראיה מתכהים

יש סוגים רבים מאד של משקפי ראיה ומשקפי שמש, הנבדלים אלה מאלה בסטייל שלהם, במידות שלהם, באיכות וגם במענה שאותו הם מספקים. מבין הסוגים הרבים הללו נמצא גם משקפיים עם עדשות פוטוכרומיות, שכוללים עדשות המתכהות בעת החשיפה אל השמש ומתבהרות חזרה כאשר נמצאים בסביבה חשוכה. אין מדובר בהמצאה חדשה, כי אם כזו הקיימת מזה יותר מעשור. יחד עם זאת, תודות לפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים והיכולת לשפר ולשדרג את התחום ללא הפסקה, הן מציעות כיום איכות גבוהה יותר מזו שהוצעה לנו בעבר.

יתרונות רבים

משקפיים הכוללים עדשות פוטוכרומיות מציעים לנו יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא עניין החיסכון. אנו יכולים להרכיב את משקפי הראייה שלנו, שהופכים בן רגע גם למשקפי שמש, כאשר אותן עדשות מתכהות בעת החשיפה אל קרני השמש החזקות, ולכן אין צורך בשני זוגות משקפיים, כי אם בזוג אחד בלבד. מעבר לכך, קיים גם עניין הנוחות. בעת הנהיגה למשל, ובייחוד כשזו נהיגה ארוכה, כאשר השמש חזקה, הופכים המשקפיים שלנו לכאלה המגנים עלינו מפני השמש. כשמחשיך, העדשות חוזרות למצבן הקודם וכך אנו זוכים חזרה לאותם משקפי ראייה.

זקוקים למשקפי שמש איכותיים וגם נוחים? איי אופטיק, קליניקה, היא הכתובת המתאימה. איי אופטיק מתמחה במכירת מגוון פתרונות אופטומטרים במקום אחד, המתבססים על איכות גבוהה והתאמה אישית, לרבות מבחר רחב של דגמי משקפי שמש. לסקירת המוצרים והשירותים המוצעים על ידנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף בטלפון, צרו קשר ב – 09-7431020

משקפי שמש פוטוכרומיים