עיניים כחולות או ירוקות – עדשות מגע

עדשות מגע צבעוניות מאפשרות לנו, כביכול, לבחור את צבע העיניים שלנו. כחול, ירוק, אפור, דבש, שקד, ספיר, חום ועוד. ישנו מגוון רחב של צבעים לבחירה המאפשר לנו לקבל מראה חדש של צבע העיניים שלנו באופן קל ופשוט.

ישנן עדשות מגע צבעוניות המותאמות למי שזקוק לתיקון ראייה, כלומר גם עם מספר וגם עם צבע, ובנוסף, גם מי שאינו זקוק לתיקון ראייה יכול ליהנות משימוש בעדשות מגע אלו ע"י עדשה עם תוספת צבע בלבד. עדשות המגע הצבעוניות מקנות לעיניים מראה זוהר ואטרקטיבי. ניתן להשתמש בהן באופן קבוע וכך ליהנות מצבע העיניים החדש לאורך זמן וניתן להשתמש בהן באופן חד פעמי ולבחור צבע עיניים חדש לאירוע או מסיבה למשל.

ישנן עדשות מגע צבעוניות בעלות גוון צבע אחיד, ישנן הבנויות משני גווני צבע ואפילו משלושה גווני צבע הנותנות גוון ייחודי לעדשה. כמו בעדשות מגע לתיקון ראייה גם כאן ישנן עדשות מגע יומיות, חודשיות וישנן גם המסננות קרינת UV. החומרים בהם עשויות עדשות המגע היום נותנים יתרון משמעותי של נוחות לאורך שעות הרכבה ארוכות, שמירה על בריאות העין וכן הם בעלי טכנולוגיה ייחודית המאפשרת מראה חדש אך טבעי.

אומנם עדשות מגע צבעוניות מאפשרות לנו ליהנות מצבע עיניים חדש באופן קל ופשוט, ללא כל ניתוח קוסמטי והתוצאה היא מידית, אך חשוב לזכור שיש להתאים גם את עדשות אלה אצל אופטומטריסט מוסמך. כמו כן, חשוב להקפיד על כללי שימוש וטיפול בעדשות המגע ולעבור הדרכה בנושא אצל האופטומטריסט. בנוסף, למרות שהרכבת עדשות מגע צבעוניות נעשית לעתים רק לצורך הנאה ושינוי קוסמטי, חשוב לזכור כי אסור לחלוק אותן עם אנשים אחרים. עדשות מגע מכל הסוגים, כולל עדשות צבעוניות, הן אישיות ומותאמות לכל משתמש באופן אישי.

למידע נוסף אודות עדשות מגע צבעוניות לחצו כאן