עדשות מגע חודשיות עם צילינדר

עדשות מגע חודשיות עם צילינדר

על הקשר בין עדשות מגע לצילינדר

בעיות עיניים וראייה, באופן כללי, נחשבות לבין הנפוצות ביותר, בכל המגזרים והגילאים. בניגוד לבעיות רפואיות רבות אחרות, שחלקן יכולות להיות רנדומליות או קשורות לפעילויות או פעולות מסוימות, בעיות עיניים יכולות להופיע בכל גיל, ולא פחות מכך גם ככל שמתבגרים. אנשים זקוקים למשקפיים ולעזרי ראייה מכל מיני סוגים כדי לראות יותר טוב, וגם כדי להימנע מכאבי ראש הנובעים ממאמץ של העיניים. כדי להבין את בעיות העיניים וליקויי ראייה בפרט, חשוב להבין תחילה מה זה צילינדר.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

הליקוי בעין

צילינדר, או בשמו האחר, אסטיגמציה, הוא ליקוי בעין הנוצר בשל התקמרות בלתי שווה של הקרנית או של העדשה התוך עינית. יש להבין שאנחנו לא בדיוק רואים דרך העיניים, אלא מקבלים אור שעובר מספר מתווכים עד שהוא מגיע לרשתית, ואז המוח שלנו מפרש את התמונה הזו. כאשר הקרנית אינה אחידה ובעלת קימורים גדולים מדי, האור נכנס למספר מוקדים ברשתית ולא לנקודה אחת, דבר שיוצר טשטוש. יש עוצמות שונות של צילינדר, וכמובן שאפשר להתגבר על העיוות הזה באמצעות ניתוח, משקפיים או באמצעות עדשות מגע.

הפתרון הנוח

עדשות מגע נחשבות לפתרון פופולארי מאד, שכן הן אינן דורשות אופרציה כמו ניתוח, או שינוי במראה כמו משקפי ראייה. הן קלות לשימוש ונוחות בעין. עדשות מגע יומיות עם צילינדר מביאות בנוסף לנוחות גם את תיקון הראיה והליקוי האופטי. אפשר למצוא כיום עדשות יומיות עם צילינדר המתבססות על טכנולוגיות מתקדמות הנותנת מענה לאוכלוסייה רחבה של בעלי צילינדר.

ישנן גם עדשות מגע חודשיות עם צילינדר המתבססות על טכנולוגיות אלו וגם איתן ניתן ליהנות מפתרון יעיל לאורך כל זמן השימוש. עדשות האלו מיועדות לחודש ימים של שימוש ולאחר חודש מחליפים לזוג עדשות חדש.

העיצוב החדשני

הפתרון מגיע על ידי עיצוב מהפכני של העדשות. העדשות משתמשות בלחץ הטבעי שנוצר על העפעפיים כדי לשמור אותן במקום ולמנוע את התייבשות העין ואת תזוזתן. הטכנולוגיה מעניקה נוחות מיידית וראייה חדה לאורך כל היום. טכנולוגיה נוספת, היא טכנולוגיית הרטבה אשר שומרת על לחות העדשה מבפנים. המשמעות היא שהעיניים נותרות רעננות לאורך זמן.

זקוקים לעדשות או למשקפיים מאיכות גבוהה? איי אופטיק, קליניקה המתמחה במכירת מגוון פתרונות אופטומטרים במקום אחד, מביאה אתה איכות ללא פשרות ונותנת מקום של כבוד למותגים הנחשבים בתחום. לסקירת המוצרים והשירותים המוצעים על ידנו, ביניהם עדשות מגע עם צילינדר, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף בטלפון, צרו קשר ב – 09-7431020