הנחיות להחלפה ולהחזרת מוצר

אם ברצונכם להחליף או להחזיר מוצר אחד או יותר תוכלו לעשות זאת , להלן ההנחיות:

 

  1. ראשית, יש לוודא כי לא נעשה כל שימוש במוצר אותו אתם מעוניינים להחזיר.
  2. יש לשלוח את הפריט בדואר רשום לכתובת אחוזה 97 רעננה, עבור EYE OPTIC
    ולציין בהודעת הביטול:
    שם מלא עליו בוצעה ההזמנה
    לצרף את החשבונית הקנייה
    מס’ טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.
    מס' מעקב לאחר שליחת המוצר בדואר רשום.
    יש לציין את סיבת ההחזר.
    לציין אם תרצו החזר כספי או זיכוי כספי בחנות (בהתאם לסעיף 3) או שתרצו לבצע החלפת מוצר.
  1. אם השליחה מתבצעת תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה – ניתן לקבל החזר כספי (בניכוי 5% מעלות הפריט כחוק).
    אם השליחה מתבצעת תוך 30 ימי עסקים מיום קבלת החבילה – ניתן לקבל זיכוי כספי למימוש לקניות באתר EYE OPTIC או בחנות EYE OPTIC (הממוקמת באחוזה 97 רעננה) או לבצע החלפה. הזיכוי הכספי ללא תאריך תוקף וניתן לממש בכל זמן שתרצו.
    לאחר 30 ימי עסקים מעת קבלת המוצר לא ניתן יהיה להחזיר או להחליף את המוצר.
  2. עלות השליחה חזרה באמצעות דואר ישראל בדואר רשום – הינה על חשבון הלקוח.
  3. כשהחבילה שלכם תגיע אלינו, שירות הלקוחות שלנו יידע אתכם שהחבלה התקבלה ועוברת להמשך טיפול לפי בקשתכם.
  4. להחלפת המוצר למוצר אחר תוך 30 ימי עסקים ניתן גם להגיע לחנות EYE OPTIC בכתובת: אחוזה 97 רעננה.

 

בכל שאלה תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו שישמח לסייע לך!

 

בטל’-  09-7405992

בוואטסאפ: 058-7431020

בכתובת אימייל : [email protected]

 

ותודה שקניתם EYE OPTIC