עדשות מולטיפוקל לצעירים

אם אתם בטווח הגילאים 35-42 ואתם סובלים מכאבי ראש, צוואר, עיניים אדומות, מתקשים בראייה מול מחשב, מתקשים במעבר לראיה מקרוב, מחליפים בין זוגות משקפיים – יתכן כי הפתרון האופטי עבורכם הוא משקפי מולטיפוקל לצעירים.

פיתוח זה מאפשר להתמודד עם האתגר של העידן הנוכחי – אתגר המסכים והמעברים בין טווחי הראיה. מטווח הביניים לטווח הקרוב ואז לרחוק ושוב לקרוב וכך הלאה – כל זה בטווחי זמן קצרים.

לדוגמא, אתם עובדים מול המחשב ואז מגיעה הודעה בסמארטפון ואז אתם חוזרים שוב למחשב ואז הבן שלכם מבקש ממכם לבוא אליו ובדרך אתם עוצרים רגע מול הטלוויזיה לראות כתבה ואז שוב חוזרים למחשב… או אפילו כל נסיעה ברכב מצריכה מאיתנו ראיה לרחוק לכביש ואז ראיה לטווח קרוב כשאנו מסתכלים על מסך הניווט. אתגר אופטי לא פשוט.

הפתרון הוא עדשת EYE FATIGUE עדשת מולטיפוקל לצעירים. עדשה זו לתיקון הראיה, מפחיתה את המאמץ של העיניים, מקלה על עייפות העיניים שנוצרת עקב המאמץ, משפרת את הראיה ויחד עם זאת משפרת את איכות החיים.

אין צורך להמשיך לסבול מחוסר נוחות וחוסר חדות בטווחי ראיה שונים. טכנולוגיה מדהימה זו מאפשר כבר מגיל צעיר יחסית לשפר את איכות החיים.

לייעוץ עם צוות המומחים שלנו או לתיאום בדיקה יתקשרו עכשיו 09-7431020