משקפי שמש אופטיים

מהן משקפי שמש אופטיות?

במדינה חמה כמו ישראל, שבה השמש יוקדת בחוזקה לאורך שעות ארוכות במהלך היממה, מתבקש להרכיב גם משקפי שמש כדי להגן על העיניים מפני אותה קרינה מזיקה. אך, מה קורה כאשר סובלים מליקוי ראייה וזקוקים גם למשקפי ראייה? בדיוק במקרים כאלה מוצעות לנו משקפי שמש אופטיות.

שילוב בין כמה פתרונות

כל מי שמרכיב משקפי ראיה מכיר את הבעיה היטב. הוא אמנם רואה טוב את הפרטים השונים עם משקפי הראייה שברשותו, אך בחוץ, כאשר השמש חזקה כל כך, הוא מסתנוור לא אחת, מה שבפועל מקשה עליו את הראייה. במקום להחזיק בתיק, מעבר למשקפי הראיה עצמם, גם משקפי שמש רגילים, שאינם בהכרח מתאימים לסובלים מליקוי ראייה כלשהו, אפשר לרכוש משקפי שמש מיוחדות, הכוללות את אותן עדשות אופטיות המסייעות בתיקון ובשיפור הראייה. לכל מי שמחזיק ברשותו מרשם ייעודי, המפנה אותו לעדשות המסייעות לו להתמודד עם בעיית הראייה שממנה הוא סובל, מוצעת האפשרות להסב את אותן עדשות לכאלו, המותאמות למשקפי השמש. וכך, תוך כדי הרכבתן, תתאפשר ראייה טובה וללא סנוור מיותר.

רוצים לרכוש משקפי שמש מאיכות גבוהה, המאפשרים לכם גם ליהנות מראייה טובה? איי אופטיק, קליניקה, היא המקום הנכון לפנות אליו. איי אופטיק מתמחה במכירת מגוון פתרונות אופטומטרים במקום אחד, המתבססים על איכות גבוהה והתאמה אישית, תוך התייחסות לכל הצרכים. לסקירת המוצרים והשירותים המוצעים על ידנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף בטלפון, צרו קשר ב 09-7431020