עדשות מגע חודשיות עם צילינדר

עדשות מגע חודשיות עם צילינדר

בעיות עיניים וראייה, באופן כללי, נחשבות לבין הנפוצות ביותר, בכל המגזרים והגילאים. בניגוד לבעיות רפואיות רבות אחרות, שחלקן יכולות להיות רנדומליות או קשורות לפעילויות או פעולות מסוימות, בעיות עיניים יכולות להופיע בכל גיל, ולא פחות מכך גם ככל שמתבגרים.

אנשים זקוקים למשקפיים ולעזרי ראייה מכל מיני סוגים, כדי לראות יותר טוב, או כדי להימנע מכאבי ראש, הנובעים ממאמץ של העיניים.

עדשות מגע עם צילינדר חיוניות לתיקון אסטיגמציה, להבטחת ראייה ברורה וחדה. טיפול בעקמומיות הבלתי סדירה של העין, מתאפשרת באמצעות עדשות עם צילינדר שמספקות תיקון מדויק, מפחיתות טשטוש ועיוות. הנאה מחדות ראייה משופרת, מתאפשרת עם עדשות מגע, המשלבות רכיב צילינדר לתיקון אסטיגמציה.

אך כדי להבין את בעיות העיניים וליקויי ראייה בפרט, חשוב להבין תחילה מה זה צילינדר.

מאמר זה ירחיב בנושא הצילינדר, וירחיב על עדשות מגע חודשיות עם צילינדר, וכן  עדשות מגע מולטיפוקל צילינדר.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

הליקוי בעין

צילינדר, או בשמו האחר, אסטיגמציה, הוא ליקוי בעין, הנוצר בשל התקמרות בלתי שווה של הקרנית, או של העדשה התוך עינית.

יש להבין שאנחנו לא בדיוק רואים דרך העיניים, אלא מקבלים אור שעובר מספר מתווכים, עד שהוא מגיע לרשתית. עכשיו המוח מפרש את התמונה שהתקבלה. כאשר הקרנית אינה אחידה ובעלת קימורים גדולים מדי, האור נכנס למספר מוקדים ברשתית ולא לנקודה אחת, דבר שיוצר טשטוש. יש עוצמות שונות של צילינדר. אפשר להתגבר על העיוות הזה באמצעות ניתוח, משקפיים או באמצעות עדשות מגע צילינדר.

מיתוסים נפוצים על עדשות מגע עם צילינדר

בכל הנוגע לתיקון אסטיגמציה, עדשות מגע יומיות עם צילינדר הן בעלות תפקיד משמעותי, לצורך ראייה ברורה ונוחה. עם זאת, כמו כל פתרון בריאותי או רפואי, עדשות מגע צילינדריות מוקפות לרוב במיתוסים ותפיסות שגויות, שמרתיעות אנשים מלחפש את תיקון הראייה שהם צריכים. להלן כמה מהן:

מיתוס מס' 1: עדשות מגע עם צילינדר אינן נוחות להרכבה.

המציאות: עדשות מגע צילינדר מודרניות מעוצבות מתוך מחשבה על נוחות. ההתקדמות בחומרי העדשה והטכנולוגיה הפכה את העדשות הללו לנשימות ונוחות יותר מאי פעם.

מיתוס מס' 2: עדשות מגע צילינדר מתאימות רק לאסטיגמציה קלה ביותר, או חמורה ביותר.

המציאות: עדשות יומיות עם צילינדר וחודשיות עם צילינדר, זמינות במגוון ערכי צילינדר, כך שניתן לרשום אותן לכל מספר צילינדר שהוא. האופטמטריסט יקבע את המרשם המתאים ביותר, בהתבסס על הצרכים האישיים שלך והבדיקות המקצועיות שלו.

מיתוס מס' 3: עדשות מגע עם צילינדר יקרות יותר מעדשות מגע רגילות.

מציאות: בעוד שלעדשות מגע צילינדריות עשויה להיות עלות מעט גבוהה יותר בשל העיצוב המיוחד שלהן, ההבדל במחיר הוא לרוב מינימלי. כך שקל ופשוט ליהנות מראיה מדויקת וטובה, בלי צורך להיות מוגבלים לטווחי הראיה של המשקפיים.

מיתוס מס' 4: עדשות מגע עם צילינדר אינן יעילות כמו משקפיים לתיקון אסטיגמציה.

מציאות: עדשות חודשיות עם צילינדר או יומיות, הן דרך יעילה ביותר לתיקון אסטיגמציה ומספקות ראייה ברורה ועקבית, לאנשים בעלי מצב זה. רבים מגלים שעדשות מגע, מציעות חופש חזותי וגמישות רבה יותר, בהשוואה למשקפיים.

עדשות מגע מולטיפוקל עם צילינדר

עדשות מגע יומיות צילינדר עם יכולות מולטיפוקל, מציעות פתרון מקיף לאנשים עם צרכי ראייה מורכבים. עדשות מתקדמות אלו, נותנות מענה למטופלים הזקוקים לתיקון לאסטיגמציה, תוך התייחסות לפרסביופיה, ומספקות ראייה ברורה בכל המרחקים.

על ידי שילוב של תכונות אלו, המשתמשים יכולים ליהנות מחדות ראייה משופרת, ומעבר חלק בין ראייה לקרוב, לרחוק, ולטווח הביניים. עדשות יומיות צילינדר מולטיפוקל, מותאמות אישית לפי מרשמים אישיים, מה שמבטיח תיקון מדויק ונוחות מיטבית. בין אם בהתנהלות במשימות יומיומיות, או עיסוק בפעילויות הדורשות ראייה חדה למרחקים שונים, עדשות מיוחדות אלו, מציעות אפשרות רב-תכליתית ויעילה, לבעלי דרישות ראייה ספציפיות.

חשוב להתייעץ עם האופטומטריסט, כדי לחקור את היתרונות של עדשות מגע עם צילינדר ומולטיפוקל, ולחוות את הנוחות של תיקון ראייה משופר, לצרכים הייחודיים האישיים.

איי אופטיק- תיקוני ראיה ממגוון סוגים, באמצעות עדשות מגע

זקוקים לעדשות או למשקפיים מאיכות גבוהה? איי אופטיק, קליניקה המתמחה בהתאמת מגוון פתרונות אופטומטרים במקום אחד, מביאה איתה איכות ללא פשרות, ונותנת מקום של כבוד למותגים הנחשבים בתחום.

האופטיקה מספקת שירות אישי ומדויק, עם אכפתיות ומסירות עד להצלחת ההתאמה.

לסקירת המוצרים והשירותים המוצעים על ידנו, ביניהם עדשות מגע עם צילינדר ולקבלת מידע נוסף בטלפון, צרו קשר ב – 09-7431020