עדשות מגע עם צילינדר

עדשות מגע עם צילינדר

מה זה אסטיגמציה (צילינדר)? המשימה המרכזית של העיניים, היא לשדר למוח תמונה מדויקת, ככל האפשר, של המציאות. זה קורה כאשר קרני אור המוחזרות מן האובייקט או הסביבה, חוזרות לעין ומתפקסות בנקודה אחת על הרשתית. כאשר מדובר על עין עם צילינדר, יש יותר מנקודת פוקוס אחת, ולכן נוצר טשטוש.

אנשים עם עין ספרית (שצורתה כדור מושלם), יראו אובייקטים באופן ברור, ואילו אנשים שיש להן עין עם צילינדר (שצורתה אליפסה), יראו אובייקטים מסוימים פחות ברור.

יש עוצמות שונות של צילינדר. אפשר להתגבר על העיוות הזה באמצעות ניתוח, משקפיים או באמצעות עדשות מגע צילינדר.

איך תדעו אם אתם בעלי צילינדר?

  • ראייה מטושטשת למרחקים שונים
  • תחושת עייפות בעיניים
  • כאבי ראש

הפתרון הנוח

כמעט למחצית מהאוכלוסייה יש רמה מסוימת של צילינדר. עם נתונים כאלה, זה לא מפתיע שטכנולוגיית עדשות המגע לבעלי צילינדר, התפתחה עוד ועוד בשנים האחרונות. פותחו עדשות מגע עם צילינדר, שמתאימות גם אם האסטיגמציה משולבת ברוחק ראייה או קוצר ראייה.

עדשות מגע נחשבות לפתרון פופולארי מאד, שכן הן אינן דורשות אופרציה כמו ניתוח, או שינוי במראה כמו משקפי ראייה. הן קלות לשימוש ונוחות בעין.

ישנן עדשות מגע יומיות עם צילינדר, וישנן עדשות חודשיות עם צילינדר. עדשות עם צילינדר מביאות בנוסף לנוחות, גם את תיקון הראיה והליקוי האופטי. אפשר למצוא כיום עדשות מגע עם צילינדר, המתבססות על טכנולוגיות מתקדמות, שנותנת מענה לאוכלוסייה רחבה של בעלי צילינדר.

ניתן ליהנות מפתרון יעיל לאורך כל זמן השימוש, עם עדשות מגע חודשיות עם צילינדר, המתבססות על טכנולוגיות אלו. העדשות האלו מיועדות לחודש ימים של שימוש, ולאחר חודש מחליפים לזוג עדשות חדש. עדשות מגע יומיות צילינדר, יש להחליף כל יום. כלומר בכל יום זוג חדש.

העיצוב החדשני

הפתרון מגיע על ידי עיצוב מהפכני של העדשות. העדשות משתמשות בלחץ הטבעי שנוצר על העפעפיים, כדי לשמור אותן במקום ולמנוע את התייבשות העין ואת תזוזתן. הטכנולוגיה מעניקה נוחות מיידית וראייה חדה לאורך כל היום. טכנולוגיה נוספת, היא טכנולוגיית הרטבה, אשר שומרת על לחות העדשה מבפנים. המשמעות היא שהעיניים נותרות רעננות לאורך זמן.

היתרונות בעדשות מגע אשר מותאמות במיוחד לבעלי צילינדר:

  • ראייה חדה, יציבה וברורה.
  • נוחות שנשארת מבוקר ועד לילה.
  • אפשרות ליהנות מכל פעילויות הספורט הרגילות.

עדשות מגע מולטיפוקל עם צילינדר

כניסתן של עדשות מגע מולטיפוקל צילינדר, חוללה מהפכה בעולם תיקון הראייה. היא סימנה התקדמות משמעותית, בטכנולוגיית טיפוח העיניים. עדשות אלו נועדו לטפל בבעיות ראייה מרובות במקביל, ולספק פתרון מקיף, לאנשים עם אסטיגמציה ופרסביופיה. שילוב צילינדר בעדשות מולטיפוקל, מבטיח ראייה ברורה ומדויקת במרחקים משתנים, ונותן מענה לצרכיהם של הזקוקים לתיקון אסטיגמציה, לצד יכולות מולטיפוקל.

עדשות חדשניות אלו, מתאימות במיוחד לאנשים המתמודדים עם צילינדר, יחד עם שינויים הקשורים לגיל. על ידי מתן מעבר חלק בין ראייה לקרוב, לטווח ביניים ולרחוק. עדשות מגע מולטיפוקל עם צילינדר, מספקות חדות ראייה גבוהה ונוחות משופרת, עבור אנשים עם דרישות ראייה מורכבות.

אופטומטריסטים ומומחי עיניים, ממליצים על עדשות מגע מולטיפוקל עם צילינדר, למטופלים המחפשים דרך נוחה ויעילה, לטפל בצילינדר ובזוקן הראיה שלהם בו זמנית. באמצעות בדיקת עיניים וייעוץ מקיף, האופטומטריסט יכול לקבוע את התאמתן של עדשות מתקדמות אלו, לאנשים המעוניינים לחוות ראייה ברורה וללא הפרעה, בכל המרחקים.

איי אופטיק- אופטיקה שאכפת לה מכם

להתאמת עדשות מגע מוצלחת, חיוני להתייעץ עם אופטומטריסט מנוסה ומקצועי, הידוע במומחיותו ובגישתו האישית. אופטומטריסט בעל ניסיון עשיר, יכול לספק המלצות מותאמות בהתאם לצרכים האישיים, תוך הקפדה על נוחות מיטבית ותיקון הראייה.

יחס חם ואישי מטפח אמון, אכפתיות ותקשורת פתוחה, המובילים לחוויה חיובית ומוצלחת יותר, של התאמת עדשות מגע. חשוב לחפש מקצועיות וטיפול מותאם אישית, לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בתהליך תיקון הראייה שלכם.

צריכים להתייעץ עם האופטומטריסט, על התאמת עדשות המגע הנכונות עבורכם?

"איי אופטיק", קליניקה המתמחה בהתאמת מגוון פתרונות אופטומטרים במקום אחד. לסקירת המוצרים והשירותים המוצעים על ידנו, ביניהם עדשות מגע עם צילינדר ולקבלת מידע נוסף בטלפון, צרו קשר בטלפון  09-7431020